پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پارسا جونی فرشته ناز کوچولو

سلااام وای چقدر خوشحال تونستم وارد وبلاگ پسرم بشم

خاطرات اردیبهشت

1392/3/29 1:32
نویسنده : مامان و بابا
192 بازدید
اشتراک گذاری

راستی یادم رفت از اردیبهشت بگم .اول ولادت حضرت فاطمه و روز زن . اون

شب باباجونیت  با کیک و یه جعبه بزرگ وارد خونه شدسوال . من که چشام گرد

شده بود فضولیم گل کرد نذاشتم بابایت جعبه بزاره پایین پریدمو ازش گرفتم

پیش خودم گفتم یعنی توش چیهمتفکر با ذوق تمام بازش کردم .حدس بزن چی

بود ؟؟؟؟زبان6 نا لپ لپ خروسی بزرگ .یهو جا خوردم گفتم علی این کادوی منه

؟گفت اره خیلیم خوبه .اخه6 تا؟؟؟گفت همش مال تو نیست یکیش برا تو

،یکیش برا پارسا ،یکیش برا مامانم ،یکی برا مامانت، یکی برا مادر و یکی هم

همین جوری . گفتم باشه دستت درد نکنه . پاشدم شام بیارم وقتی سفره رو

انداختم دیدم پاشد رفت تو اطاق گفتم مگه شام نمیخوری؟ گفت کارت دارم .

بیا اولش ترسید ولی تا در اطاق و باز کردم دیدم یه جعبه کوچولو گرفت جلوم و

گفت روزت مبارک نیشخندبازش کردم وای باورم نمیشد گردنبندی که دوست داشتم

خیلی ذوق زده شده بودم ممنون همسر عزیزم.هورا  نا گفته نماند با مامانی

ها هم همین کارو کرد ولی دیگه به اونا طلا نداد پول هدیه داد.                      

 

و 22 اریبهشت تولدت بابا علی و عمه زهرات بود دلقکو هرسال روز تولدشون با

کیک میرفتیم خونه عمه ولی امسال چون وسط هفته بود و دوست بابایت گفت

ما تولد میخوایم روز 22 وم اونا و همسایه مون که خیلی دوستشون داری رو

دعوت کردم و کادو و کیکم خریدم ولی بابایت نمیدونست و وقتی شب اومد

کلی سوپرایز شد . بعد از صرف شام هدیه بابایی که پرینتر 4 کاره بود و خیلی

دوست داشت یکی داشته باشه رو بهش دادم و کلی خوشحال شدنیشخند و بابا و

مامان  یاسینم یه ست خودکار و جاسیگاری و فندک به بابایی دادن و عاطی

جون پول هدیه داد و مامان و باباش پارچه شلواری . امسال کلی خوش بحال

بابایت شده بود .و جمعه اش هم دعوت شدیم خونه عمه و تولدی دیگر. اونجا

هم کلی هدیه گرفت  و دیگه خیلی خیلی خوش بحالش شد .

 

و اما جمعه بعدش روز پدر بود و من که همه پس اندازمو از اول سال دادم و

پرینتر خریدم دیگه پولی نداشتم تا براش هدیه بخرم گریهو به بابایی گفتم عزیزم

پرینتر 4 کاره است خنده2 کارش برا تولدتت و 2 کارش واسه روز پدرقهقهه

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)