پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پارسا جونی فرشته ناز کوچولو

سلااام وای چقدر خوشحال تونستم وارد وبلاگ پسرم بشم

تولدت مبارک

1391/7/28 17:16
نویسنده : مامان و بابا
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پارسا جونی بالاخره چشمهای قشنگت رو به این دنیا باز شد و مامان و بابا صورت قشنگتو دیدن عزیزم تولدت مبارک 30/10/1390همه رو غافلگیر کردی نمیدونم چه کار خوبی کرده بودم که خدا هدیه قشنگشو که تو پاره جونمی 5 روز زودتر بهم داد الهی مامان و بابا فدات بشن الان که دارم این مطلب و مینویسم تو 14روزته و تازه لالا کردی البته بعد از یه حموم جانانه.این چهارمین باره که حموم رفتی عروسک قشنگم .5روزت که بود رفتیم بهداشت و ازت ازمایش غربالگری گرفتن و بابا رفت شناسنامتو گرفت روز ششم هم اقاجون و عمو محمد( شوهر عمه باباتو میگم) تو گوشت اذان گفتنو بالاخره روز دهم بردیم ختنه ات کردیم پیش دکتر منصوری .الهی مامان برات بمیره من که جرات و دل نداشتم بیام تو اتاق خاله منیژه اومد بالا سرت واستاد تو توی اتاق گریه میکردی من تو سالن انتظار. فدات بشم اون چشمای قشنگت پره اشک بود . امروز هم که مامانی بردت حموم به خاطره دردش دوباره کلی گریه کردی انشا الله زود خوب میشه و از دردش راحت میشی و منم غصه نمیخورم.فکر کنم داری بیدار میشی پس خداحافظی میکنم تا گریه نکردی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)