پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا جونی فرشته ناز کوچولو

سلااام وای چقدر خوشحال تونستم وارد وبلاگ پسرم بشم

تم تولد پارسا جونی

1391/11/15 20:54
نویسنده : مامان و بابا
463 بازدید
اشتراک گذاری

 

با اصرار خاله پارسا جونی مجبور شدم یه تولد کوچولو برا پارسا جونی بگیرم و از اونجایی که بابای پارسا

جونی دیده من از تم های تولد خیلی خوشم اومده برای پارسا جونی تم تولد گرفته بود تا براش یادگار بمونه و

منم تصمیم گرفتم از همون تم ها برا تولد ستاره کوچولوم استفاده کنم ولی هنوز تصمیم نگرفتم کی تولد

بگیرم  چون خاله های خودم روز تولد پارسا جون تهران نبودن برا هفته آینده قصد آمدن به خانه مان را برای

تولد پارسا جون دارن و شاید همان روز را جشن بگیریم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 16:21
سلام مامانی تولد گل پسر مبارکه اگه ایده در مورد تولد می خوای یه سر به وبمون بزن وتوجشن تولد پرنیا شرکت کن
علامه كوچولو
7 اسفند 91 9:54
سلاااااااااااااااااام پس كجايين شما؟ هرچي مياييم كه ازتون خبري نيست حالتون خوبه؟
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:24
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک