پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا جونی فرشته ناز کوچولو

سلااام وای چقدر خوشحال تونستم وارد وبلاگ پسرم بشم

شیطنت تمیز

1391/10/5 16:55
نویسنده : مامان و بابا
163 بازدید
اشتراک گذاری

وای از دست شیطنتهای اقا پارسای ما 

یک روز پارسا جونی از روی میز سوییچ ماشین باباش و برداشت من تا رفتم

ازش بگیرم تلفن زنگ خورد رفتم

تلفن و جواب دادم و دیگه یادم رفت ببینم سوییچ و کجا انداخته تا شب که

خواستیم  بریم بیرون و  باباش دید

سوییچ نیست کمی دنبال گشتیم ولی پیدا نکردیم گفتم ولش کن از یدک

استفاده کردیم و رفتیم وقتی بر

گشتیم من و باباش همه خونه رو دنبال گشتیم اما نبود که نبود زیر مبلها ،زیر

تخت ،پشت شوفاژ، زیر کابینت،

تو اسباب بازیاش ،تو سطل آشغال و............. نبود که نبود .انگار آب شده بود.

بی خیالش شدیم .تا صبح

که باباش اومد از تو ماشین ظرفشویی لیوان برداره بببببببببببله دید سوییچ رو

لیوانا ،شسته شده و تمیز ولی

حسابی دزدگیرش خیس شده بود به نظر شما من با این پسر شیطون چیکار

کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به این میگن شیطنت تمیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ریحانه
7 دی 91 13:37
قربونش برم با این شیطنتاش
علامه کوچولو
8 دی 91 15:24
خیلی بامزه بود
لیلا مامان پرنیا
10 دی 91 14:22
خانم بچه تمیزه دیگه دیده شما به فکر بهداشت سوییچ ماشین نیستید خودش دست به کار شده