پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پارسا جونی فرشته ناز کوچولو

سلااام وای چقدر خوشحال تونستم وارد وبلاگ پسرم بشم

آرایشگری و خرابکاری مامان

1391/8/9 11:59
نویسنده : مامان و بابا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اگه بدونید چه کردم !!!وای وای وای تعجب

پارسا جونی که خواب بود اومدم براش آرایشگری کردم و حسابی خرابکاری شد آخ

طفلک پسرم ناراحت چند تا عکس ازش گرفتم میشه شما هم نظر بدید که خیلی ضایع شده یا نه ؟؟!!دل شکسته

اگه باباش بیاد وای وای وای !هی میگفت: نکن خراب میشه من گوش ندادمعصبانی

کوتاه کردن مو           بقیه در ادامه مطلب

             

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ریحانه
9 آبان 91 12:10
خوب من الان چی بگم بهت :@
علامه کوچولو
9 آبان 91 14:45
جانم! چیکارش کردی مامانی بابای علامه اگه بود منو میکششششششت خوب دلداری دادم نه؟
بابابزرگ ارسطو
9 آبان 91 22:59
ممنون كه لينك كردين ماشاالله به پارسا جون خيلي خوب هم آرايش كردينناراحتي كه نداره شش ماه ديگه خوب ميشه
لیلا مامان پرنیا
11 آبان 91 8:45
نه عزیزم خیلی هم بد نشده جدی میگم ماه دیکپگه بلند میشه تازه پسملمون خودش خوشگله این چیزا روش معلوم نمیشه
علامه كوچولو
11 آبان 91 9:56
سلام پيشاپيش عيدتون مبارك روزعيدي بيادتونم به يادم باشيد
عموی محیط بان
12 آبان 91 13:49
سلام اشکال نداره فداش بشم همینجوریم ماهه ماه بابایی تو این اوضاع بد اقتصادی خیلی هم باید ممنونتون باشی که بدون هیچ هزینه ای سر نی نی تونو کوتاه کردین (البته خوب اگه عجرت این دست گل آب دادنتونو نگیرین)شوخی کردم تونستین یه سری به وبلاگ منم بزنید ممنون میشم فدای نی نی تون شم عیدتون هم مبارک
مامان سویل و اراز
30 آبان 91 18:12
نه زیادم بد نشده یعنی بامزهتر شده مدل جدیده پسرتون خودش خوشگله